2012. szeptember 18., kedd

Köszönetnyilvánítás

Hétfőn csomagot kaptam :) Amint már jelezte Amy, az Erdélyi Konyha szeptemberi számának egy példányát kisorsolja a hozzászólók között, amelynek a fotóját a facebook-ra felteszi. A héten végül is kézhez kaptam :) Szépen megszerkesztett, szinte ropogós lapot kaptam. Olyan újság, amelyet szívesen vesz kézbe az olvasó. Azonnal átlapoztam és rögtön tudtam, hogy jó pár receptet ki is fogok próbálni belőle :) Köszönöm, Amy, a lehetőséget és az újságot! Nagyon örültem neki.
Ma sort is kerítettem rá.
A hétvégéről megmaradt a konzerves kukorica fele, ezért valamilyen kukoricás ételreceptet kerestem az újságban meglelhető receptek között.

Végül Hegyi Zsuzsánna Almás kukoricasalátáját készítettem el:

30 dkg morzsolt csemegekukorica, 5 dkg sajt, 1/2 db savanykás alma, 1-2 ek majonéz, 1 ek joghurt, só, bors, kevés cukor

A kukoricát leöblítjük, lecsepegtetjük, és salátástálba tesszük. A meghámozott almát és a sajtot lereszeljük, majd a kukoricához adjuk. Sóval, borssal ízesítjük, majd beleforgatjuk a majonézt és a joghurtot is. Kevés cukorral édesíthetjük. Tálalásig hűtőben tároljuk.
A megmaradt almaszeletekkel és petrezselyemzölddel díszítettem.

Csak a fele mennyiséget készítettem el, de azt mind megettem :))) Nagyon ízlett. A kijevi pulykamellel finom fogás volt.
Köszönöm, Zsuzsánna, a receptet!


1 megjegyzés:

  1. örülök, hogy megérkezett! :) kívánom, hogy sok finomságot süss belőle!

    VálaszTörlés